Nalla Jangan Jadi Macam...

Ditulis oleh adihamka | 6:31 AM | , | 0 komen pengunjung »

'Kejutan' terbaru kempen di Permatang Pauh ialah apabila Datuk Nallakaruppan mendedahkan bahawa beliau mempunyai bukan satu, tetapi lima video yang didakwa boleh menjejaskan kareer politik Anwar.

Kata Nalla:

"(Saya) ada lima pita rakaman di luar negara... kalau saya mati hari ini (kerana telah menerima ugutan dibunuh) ia akan terbang (ke Malaysia)."


Tetapi dilaporkan Malaysiakini bahawa Nalla tidak mahu mendedahkan isi kandungan video tersebut.

He claimed to have in possession of five tapes about Anwar, which ke keeps for safekeeping overseas, but he refused to elaborate on the content when asked by reporters later.


Wah! Ini sudah menarik. Pada saya, yang benar perlu ditegakkan dan didedah segera, yang batil perlu disanggah. Ini semangat Jebat.

Justeru, jika benar Nalla berpegang kepada kebenaran dan keadilan, beliau tidak perlu tunggu untuk jasadnya dikebumikan dahulu baru beliau akan membawa video tersebut pulang ke tanah air.

Bawa pulang sekarang,dedahkan kepada rakyat. Belajar untuk berani. Pendedahan anda akan menyelamatkan Malaysia,jika benar sebagaimana didakwa.

Tapi sebelum dedahkan, saya fikir Nalla perlu terlebih dahulu menyanggah apa yang didedahkan pemandu beliau mengenai apa yang terjadi pada 1998 dahulu sebagaimana didedah RPK. Makna kata, sebelum cantas daun, baik cantas akar. Kalau akar tak wujud, mustahil daun ada!

Jangan jadi macam seorang hamba Allah tu.Sepuluh tahun rakyat ditipu kononnya dia memegang '6 kotak' rahsia pimpinan partinya sekarang. Mungkin terlalu penat diacah, akhirnya dia kata Anwar yang pegang 6 kotak tu!

Kata Mamu Pi'e dalam Anak Mami,"apa punya tur!"

0 komen pengunjung